Solen skiner!

-6 grader, sol och fina landskap med frost, som skimrar i solsken. Gud så härligt det är en sån här dag. I natt har vi haft -10 grader som kallast. Mycket bättre än regnvädret som varit tycker jag. Bilden är tagen i Gaesch.



Under helgen har det hänt mycket i huset, golvet nere är färdiglackat och fodermålning. Det är lite småpyssel här och där kvar och trappräcket, som Jimmy går och klurar på. Men han har kommit på en lösning nu, så nu är det bara att börja på och greja med det. Han känner sig fortfarande lite hängig och snorig, men kämpar på under dagarna.



I lördags när jag, älskling, mamma och pappa grejade så ringde mormor och sa att det skulle komma med adventskaffe. Så de satte sig i sin gula Passat och åkte iväg. När de kom fram letade vi fram ett bord och mormor dukade fram så mycket gott. Det var småkakor och bullar, te och kaffe. De hade t.o.m en stor julduk med sig, som ni kan se på bilden. Det var mysigt med fika!



I söndags var jag nere på skyltsöndagen en sväng och fixade några julklappar till, så nu har vi bara fyra kvar. Det var mysigt att gå där och få lite julfeeling bland ljus och folk.



Nu ska jag fixa nesta och göra mig klar för att åka till jobbet. Ha en bra dag allihop!

 


Kommentarer
Postat av: mostra

Det är alltid lika mysigt o gott med fika. Men nu har ni kommit långt ser jag på bilderna. Ni är snart i MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL.

2009-12-02 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0