Älg på flera sätt!

Ja, då sitter jag här vid datorn med vår tjejkatt Bianca i knät som är så gosesjuk. Det kurras med hög decibel. Mycket gos ska det vara, det gillar hon.

Idag har jag varit på jobbet och där var det lite segt från alla idag....Måndag! Sen efter jobbet var jag en sväng på stan och gjorde några ärenden. Var bl.a hos Tomas på Elservice (lite reklam där) och kikade lite på lampor och det finns en hel del att välja bland. Vi kom överens om att det var nästan för många att välja bland. Ja, ska man kalla det för ett I-landsproblem kanske. Vi stod där och bläddra och bläddra och bläddra i många, många kataloger. Jag fick till slut ett papper med adresser på så det blir till att kolla på internet. Jag köpte iaf en liten glödlampa för 9:-



Färd hem och då var det dax för att packa älgfärsen som vi fått efter efterjakten. Det blev ca. 4kg till med kött i frysen. Kött ska vi nog inte behöva köpa på affären iaf, för det har vi mycket av nu och det går åt. GOTT, GOTT!
Nu blir det klyftpotatis, bärnäsås (Hur fan stavas det?) och älgstek. MUMMA!
Nej den älgen har då inte dött förgäves.
Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: mostra

Ja nu har ni att göra för och välja lampor är inte det lättaste, men skoj det finns så många fina. Ni kommer säkert att finna snygga lampor till erat livsverk i gaers.

2009-11-23 @ 21:10:07
Postat av: Mamma

Det kommer att behövas några lampor.Hittar säkert några fina som lyser upp på Bäckänga. Kramiz

2009-11-24 @ 00:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0