I´m back!

Nu var det ett tag sen jag skrev, men nu är jag tillbaka.
På fredag var det dax för tjejkväll, det blev lite mat och vi pratade och hade kul :0)


På bilden ser ni Lisa (vår gamla granne), Ida, Marlene och Fredrika (min kusin)

På lördag var vi hos mor och far och fick våra däck bytta. Sommardäcken på! Tvättade bilen också vilket var väldigt behövligt. Under den gråa ytan visade det sig att blien egentligen va blå. Där ser man vad lite bilvård kan göra. Rena magin!

Självklart fick vi fika också......Mums! Jag var även ute på lördag kväll, vilket inte var planerat. Det brukar alltid bli roligare då och det blev det. Hade jättekul! Först var vi hos Lisa Lundqvist och sen gick vi till the Roof.

På söndagen blev det lugnt och skönt i det fina vädret. Vi tog en promenad till Stubberud och hämtade min bil som stod där. Solen sken och det kändes att våren var kommen. HÄRLIGT!



Efter vägen finns det allpackor!




I måndags var det fint väder igen, så vi passade på att ta en liten promenad i skogen. Tyst och skönt förutom en massa fågelljud.






Tack och hej för mej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0