Härlig julafton

Vi har haft en underbar julhelg med nära och kära.

Årets julafton såg ut som de tidigare. Först var vi hos Jimmys föräldrar och senare under kvällen åkte vi över höjden och vidare till mamma och pappa. Det är två helt skillda julfiranden, båda med sin charm. Hos Monica och Björn är det full rulle där Jimmys syskon med respektive och ungar kommer, det blir en hel del folk kan jag säga. Trevligt att träffa alla samtidigt, vilket inte händer varje dag.

Hemma hos mamma och pappa var vi inte lika många. Vi var sex stycken, mamma, pappa, jag, Jimmy, lillebror och lilla Doris. Annie hade med sig Bianca och var hemma hos sina föräldrar och firade jul. Det blev en lugn och härlig kväll med mat, glögg och presentöppning. Vi var inte hemma förrän klockan var runt 02.00.
Här kommer det lite bilder:


Många paket under granen


Mamma och pappa


Lillebror och Doris

Vi firade inte bara jul utan vi friade även att vi har varit förlovade i 5.5 år


Jag och Älskling

På juldagsmorgonen gick jag upp direkt och köpte biljetter till Narnia, som det var Sverigepremiär på. Så vi åkte till Karlstad på kvällen och såg den (i 3D). Den var kanonbra!



 
Glasögon på och redo för 3D

Vi har haft en lugn och mysig jul! Hoppas ni också har haft det?!

KRAM! /Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0