Julmarknad i Sulvik

Idag och igår har jag varit på Kvarnen i Sulvik på julmarknad. Jag tycker om att pyssla, så jag har sålt julkort och juletiketter! Det var världens bästa granne (var vi när vi bodde i Stommen) som insererade mig att bli med. Lisa var med i fjol och när hon berättade om det så lät det så roligt, så jag anmälde mig jag också. Man har träffat många trevliga människor och har haft två jättetrevliga dagar. Kommer garanterat vara med nästa år igen!
Här kommer det lite kort!


Lisa vid sitt bord!

 
Lisa hade många godsaker

 
Lite från mitt bord


Jörgen och vår värdinna Ewa


Tomtemor och Tomtefar


Två goa och glada damer

Jag och Lisa var de yngsta, så vi drog ner medelåldern lite ;0) Som sagt, det har varit trevliga dagar, så nästa år för er som inte var där. Välkomna dit!
Ha en fortsatt bra helg och andra advent!

KRAM! /Angelica




Kommentarer
Postat av: mostra

Oj så många fina saker. Jättefina kort du gjort, va kul. Kompisens godis det såg smaskigt ut. MUMS.

2010-12-04 @ 22:20:56
Postat av: Jag

Ja Jimmy älskar dem (chokland så jag kunde inte smaka). Gott julgodis och duktig är hon.

2010-12-05 @ 15:13:53
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0