Helgen som gått!

Då var det måndag och ny vecka igen och nu är man 24 år "gammal"!

I fredags fyllde jag och jag fick många grattis hälsningar via sms och facebook. Tack så mycket! Jag slutade lite tidigare, för jag och älskling tänkte att vi skulle äta mat på Statt och det gjorde vi.......MYCKET god mat! Vi firade att jag fyllde år och att Jimmy har fått jobb, så den maten var vi värda!
Sen var det dax för samling vi Select (7-eleven), för det va innebandymatch i Molkom mot Örnen. Det blev förlust med 6-5 tyvärr. De gjorde sitt 6-5-mål när det var 55 sekunder kvar av matcher (vi hade boxplay). J*vla skit! Jag Jag blev matchenslirare i vårat lag och gjorde 2 ass och 1 mål. Man ska vila sig i form verkar det som ;0)

På snöovädersdagen lördag hade jag kaffekalas och det kom folk och grattade. Många fina presenter fick jag......TACK allihop! Brorsan och Annie var hos oss på lördagkväll och vi softade framför TV:n. Alla va lite sega efter kalasandet och Annie hade spelat fotbollscup i Säffle. Hon sov och snarkade så gott i soffan.

Igår, söndag, grejade jag lite faktiskt. Målade 6 list och hade ungs-svärta på vedspisen i köket. Det blev riktigt fin. Hade blivit lite fläckar på den efter jul och nyår. Men nu är de borta =0)
Senare på eftermiddagen göttade vi oss i soffan med katterna.

Ja, då får vi se vad denna nya vecka ger för nya möjligheter då! Ha en bra vecka allihop!
Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för ett roligt kalas. Bra att du målar lite list så du inte glömmer hur man gör. Haha

Kramar till dig och verken gubben

2010-02-24 @ 09:59:08
Postat av: Angelica

Glömmer jag aldrig, efter all 100-tals meter med list! Men fint blir det :0)

2010-02-24 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0