Nu närmar det sig!

Ja, nu närmar det sig att vi ska få internet. Kanske 2-3 veckor kvar bara. Har fått en offert, som vi ska skicka in. Hade tänkt skriva lite mer här på jobbet nu, men bilder blir det inga förän det är helt klart.

Idag har "Grannen-Lisa" varit och hälsat på. Världens bästa granne är hon, fast nu bor hon i stan då. Vi har inte träffats och umgåtts på länge. Har jobbat skiften emot varandra. Men nu är hon arbetslös den sista veckan, så då passade hon på att komma upp och kika hur vi hade det. ROLIGT! Vi fick även en inbjudan till att komma till henne och Jesper på fredag, så det blir det. Anders och Ida ska också dit =0) Det ska bli skoj!
På vårt köksbord står det fina tulpaner som Lisa hade med sig. Det blev så hemtrevlig med dem.

Det har ju hänt en del sen sist jag skrev. Vi har friat jul och nyår i vårat hus. Julafton var sååååå mysig. Vi var mycket folk, jag, Jimmy, mamma, pappa, lillebror, Björn, farmor, Erik, mormor och morfar. Fullt hus var det och mycket trevligt. Mycket mat hade vi också, som var väldigt god!

Nyår var också otroligt bra! Våra gäster var lillebo, Annie, Fredrik och Linn. Vi lagade tacos allihop och sen åkte sällskapsspelen fram. Ja om ett skratt förlänger livet så kommer vi att leva väldigt länge. Jag skrattade så jag grina. Det rann tårar längs kinderna. Jag fick bl.a i uppgift att vissla, försök med det ni när alla runt omkring inklusive en själv skrattar. När klockan slog 00:00 skålade vi och skjöt raketer! Vi fick även besök runt 02:00 av en av grannpojkarna, Magnus, kom springandes över gärdet och fick sig en carlsberg. Det var en underbar nyårsafton.

Resan ska jag berätta om senare, med lite bilder och så. Ha en bra kväll allihop!
Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0