80-talsfest

På Viktoria och Daniels bröllopsdag var vi bjudna på 30-årsfest
(11st som hade tillsammans) med 80-talstema. Pasteller, tennisskor, våfflat hår, plastsmycken, mönster och en massa andra 80-talssaker kom fram ur garderoberna. Det var tjejerna födda 1980 som hade kalaset och det var ett lyckat koncept. Mycket folk, god mat, lekar och dans.
Här kommer det lite bilder:


Älskling i sin outfit!


Jag i min outfit!


Två av fördelsedagsbarnen - Linda och Maria


Ett fördelsedsgsbarn till - Kicki


Ola och Maria vann pris för bästa outfit


Två 80-talspar - Jag och Jimmy, Maria och Henrik


Jesper och Jimmy


Jag och min kusin Fredrika


Carro


Älskling och Maria dansar för fullt

En kul kväll var det som ni kan se!

Kram/ Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0