Fredagsmys!

Äntligen, veckans bästa dag, fredag! Fredagsmys på G, vilket jag älskar att ha med min underbara sambo ♥

Idag har jag och min barndomsvän Marica varit i Ch-berg och shoppat lite. Jag köpte bland annat den här kattbädden till våra små fyrbenta änglar.


Den var poppis

Vi har haft en rolig dag. Vi gick där inne på shoppingcentret och strosade. Inga tider att passa, utan vi bara gick och myste. Sen åkte vi till Arvika, till Gateskolan där Maricas mamma Lena var. Hon är funktionär och ansvarig där nu under Arvika Cup. Det var längesen jag träffade henne, så det var kul. Sen kom Maricas sambo Stefan också på en kaffe, så nu vet jag vem han är. Där han hon fått tag på en riktig kille, snäll och go precis som hon. De passar bra ihop :0)

Som det brukar vara på de flesta fredagarna, så åkte jag och älskling till Nordells och fikade :0) Och det blev en räksmörgås. MUMMA! De är så goda där!


Jättegod!

Imorgon ska vi på 30-årsfest, så vi har fixat outfits. det är 80-tals tema:0)
Bilder kommer sneare.

Ha nu en bra helg allihopa! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0