Likt min mor på många sätt, men absolut när det gäller detta ;0)

Idag är det är torsdag och sen är det fredag:0) Bara en dag kvar att jobba och så är det en underbar helg igen. Veckorna går väldigt fort, imorgon är det två veckor till långfredag och påsken är då här.
Denna vecka har jag jobbat dagskift, så det är en morgon kvar att gå upp i ottan. Inte min grej riktigt det där med att gå upp på morgonen (men jag försover mig inte ska tilläggas). Tycker som min mor, att det är otroligt skönt att ligga kvar och vakna i lugn och ro. Det jobbiga är klivet ur den varma, goa sängen, men när man väl kommit upp går det rätt bra. Kan tänka mig att det skulle vara lättare att gå upp om man skulle gå ständig dag. Det kan väl du svara på mammsen, som gå det nu?! Känns som att man skulle få lite mer rutin i kroppen då. Att gå upp på morgonen är inget vidare, MEN det är väldigt skönt att vara hemma på kvällarna då istället tycker jag. För- och nackdelar med allt!



Igår på hemvägen, på rakan innan man kommer till Välkommen-till-Arvika-skylten var det en singelolycka, så då fick jag och Matthias (min samåka-till-jobbet-kompis) vänta lite i en bilkö. Vi kikade efter en bil och såg en långt inne i allt sly. Eller rättare sagt vi såg bara taket på den.

Min blåtira börjar på att gulna nu, men ömt är det än. Blev ändå inte så blått jämfört med vilken smäll det var. Det svartnade för ögonen och började pipa i öronen + att man blev lite groggy. Kan tänka mig att Billingsforstjejens skalle fortfarande är öm den också.

Nej nu ska jag skriva ett mötesprotokoll och sen blir det antikrundan. Ha en trevlig fredag, så bloggas vi under helgen :0)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja att jobba dag är inte så dumt. Trött är jag ju på morgonen men kommer man bara upp så är det full fart. Kramiz på dig mammas "lilla gumma"

Va vi var duktiga när vi monterade köket. Bra med erfarenhet när vi drar igång med

vårat kök någon gång.

2010-03-18 @ 19:38:04
Postat av: Angelica

Ja då du fixar vi allt skruvande:0)

2010-03-18 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0