Förra veckan

Det blev inte att jag skrev något förra veckan, men nu är det dax.
Det var ju kortarbetsvecka, tre dagar för mig! Skönt att vara lite ledig :0)

I tisdags förra veckan var det kalas, Annie har fyllt år.


Annie med Doris och Bianca

Det bjöds på mycket gott och mycket folk var det. Hon fick fina presenter. 
Tack och Grattis än en gång!


I fredags var det dax för att städa lite. Jag var ledig, men Jimmy jobbade. När han hade slutat möttes vi upp på Nordells och fikade. Alltid så mysigt där! Marika jobbade och tog emot vår beställning.


Marika med sin kulmage

Magen växer och växer på henne.



En mycket god fika! Mums!


På lördagen var jag med mamma och pappa till Ikea. De skulle titta lite på kök och jag behövde några saker.


Blev ett konstigt ljus på mamma, men den andra bilden blundade hon på så det fick bli denna.

Vi gick där inne och strosade och det började kurra i våra magar, så vi stannade till och åt lite mat. Det behövar man när man shoppar :0) Det blev självklart efterrätt också. Mums!


Kycklingfilé, strips och bernaesås

På lördagkväll kom lillebror och Annie. Vi grillade och spelade sällskapsspel. Det blev en jätterolig kväll och sen....Vi la oss vid 02.30 tror jag. Men, det går fort när man har roligt! :0)


Bianca njuter av att ligga på lillebrors axlar. Hon kurrade och tyckte att det var sååååå gött!


Igår var det söndag och vi småpysslade i hallen och låg i soffan om vart annat. Söndagen är ju vilodagen och det är det ju synd att ändra på. Fredrika och Kristina kom på en kaffe. De stannade en bra stund och det blev striing, som vanligt! Tomas och Patrick var inte med för de fiskade. Undra om de fick någon?!


Lika som bär - de är syskon, svarta tröjor, lite grönt (Gikas tröja under och Kristinas skarf), de ler lika och håller armarna lika.

Det såg jag inte när jag tog kortet, men när jag la in det i datorn märkte jag det. En liten rolig bild :0)

Nej, nu ska jag laga lite mat innan jag ska åka och jobba.
Ha det så bra till nästa gång. Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha ja det såg ju mkt kul ut faktiskt ;) Tack för kaffet KRAM

2010-05-17 @ 13:14:51
Postat av: Mamma

Tänkte nog på bänkskivor så jag blev gul i ansiktet Hahahaha

2010-05-17 @ 20:24:42
Postat av: Kristina

Tack för en trevlig fika..alltid lika kul när vi väl träffs:) Ni har ett underbart hus! Kramar!

2010-05-18 @ 10:16:03
Postat av: Jag

Ja det var nog det du tänkte på mamma! ;0)

2010-05-18 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0