Långkalsongspremiär

I fredags spelade vi mot Lesjöfors borta och vi vann med 10-3. Härligt att vinna! Emma "Lella" Andersson stänkte in 4 st. Inte varje dag man gör! Sköj för henne!


En gammal bild på Lella

Blev en bättre hemresa än om vi hade förlorat! 17 mil! Det kändes jävligt långt.

På lördag åkte vi och tände ljus på farfars grav och grattade svärmora på födelsedagen. På kvällen var vi på Paradisbanan på fest som AJSK hade. Mycket trevligt! Här kommer det lite bilder.


Fredrik och Enzo


Magnus stod för underhållningen


Terese vann en skinnplånbok på lotteriet. Se så glad hon blev!

Igår, söndag, pysslade jag lite hemma och på kvällen hade vi mys. Jimmy hyrde film och vi såg på Robin Hood. Den var jättebra! Se den!



Idag var det inte varmt när vi gick upp vid 05.30. Det var -14 grader och som kallast i natt har det varit -14,5. Burr! Nu börjar det bli kallare och kallare. Det blev faktiskt långkalsongspremiär idag!


KALLT!

Det var en jädrans tur att jag tog på mig de idag, för när vi kom till jobbet var det svinkallt inne. Pannan hade nämligen stått still under natten, utan att det hade gått något larm, så ingen värme! Vi hade +9,5 grader inne, så det var inte så man svettades precis. Men efter en stund blev det varmt när det fått igång pannan igen.

Nej nu ska det sovas! God natt på er!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Ina

Burrigt! Jag som inte ens fått upp vinterjackan än..Kram kram!

2010-11-09 @ 08:37:11
Postat av: Jag

Oj, den har jag att använt, men när man åker hem sent på nätterna är det lite kallt. Du får nog börja så du inte fryser:) kram

2010-11-10 @ 10:53:43
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0