Må det gangna!

Eller prosit som vi säger till vardags. Ja, jag har inte haft så mycket att skriva om eftersom jag har varit hemma och varit sjuk. Dag nummer 4 nu! Många som är sjuka nu tycker jag. Kommer väl med alla julbord och sånt!



De senaste dagarna har allt gått ut på att snyta sig (och bli röd under näsan), hostat, ligga i soffan och se på tv och bara ta det lugnt. Ja, just det jag har eldat i kamin också.


Halsens vän


Näsans vän


Huvudvärkens fiende


Ni får ha det bra där ute och sköt om er!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig lilla gumman.

2010-11-26 @ 17:16:03
Postat av: Jag

Tack mammsen!

2010-11-26 @ 20:02:06
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: mostra

Krya på dej. Jag vet hur det känns. Men jag är inte förkyld jag har lungiflammation. Lugna puckar framöver. Ha en bra helg

2010-11-27 @ 17:20:16
Postat av: Jag

Uscch! Krya på dig och vila på, så ska du se att du är på gäng snart igen! Kram

2010-11-28 @ 14:59:15
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0