Som en boll......

Alltså det rullar på som vanligt här i Gunnarskog. Imorgon är det fredag och Gud vad fort det går! Det känns inte som att jag har jobbat fyra dagar redan, men det är väl ett tecken på att man har roligt. Helgen är alltid välkommen!



Idag reagerade jag lite på en artikel i tidningen, så här stod det
(på ett ungefär): "En 63-årig man har gripits för narkotikabrott". Men hallå! 63 år! Nästan pensionär och knarkar. Snacka om värdelöst liv iaf. Roligt för det barnbarnet att berätta vad hans/hennes morfar/farfar sysslar med. Nu tycker jag inte att något människa ska hålla på med droger, MEN absolut inte när man nästan är pensionär. 
 
Nu lagar Älskling mat och jag ska packa träningaväskan tills ikväll.
Ha en bra kväll!

KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0