En kopp livskvali-te

Igår fick jag redan på att Ozzy Osbourne kommer på Sweden Rock. Så det är nog ganska så säkert att man får åka på det. Har pratat på att åka, men aldrig blivit av. Men det blir det nu =0)
Hade så gärna velat åka på honom när han var i Globen, men det gick ju inte.  Trodde det skulle ta längre tid innan han kom till Sverige igen, så jag var lite ånger på att jag inte åkte. Nu blir det iaf =0)


Ozzy Osbourne - Prince of Darkness

Köpte den nya skivan för ett tag sen och den är kanon. Den spelas för fullt i bilen.

Har höstpysslat här hemma. Har bl.a. fortsatt kapat upp ved (gammalt byggmaterial). Gud så mycket ved det blir och mer kommer det att bli, för det finns en hög kvar.


Ljung på verandan


Fåglarnas lilla timmerhus

Jag tycker om hösten på något konstigt sätt fast jag är frusen av mig. Jag tycker det är så mysigt och allt runt omkring lugnar sig på något vis. Den är inte så jäktig som sommaren är. Alla har nästan panik på sommaren av att man "ska" göra allt, för att solen skiner och det är varmt ute. Alla ser så stressade ut (en tävling om vem som hunnit med mest)! Tänk er bara att en varm sommardag bara ligga och njuta av naturens ljud. Det är viktigt att kunna inte göra något också.

 

Åter till hösten då........Krypa in till sitt, tänd ljus (många), elda i kamin, ta en tekopp, ta på sig duntofflorna (de lever jag i), kura under en filt och bara koppla av. Det är livskvalitet det! Inte stressa utan bara må och smågreja med lite saker förstås. Något som också förstås är viktigt...........är att rå om varandra.

NJUT AV DENNA STUND, DEN KOMMER INTE TILLBAKA!

Ha nu en mysig kväll!

Kram! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att du har kommit till insikt om att hösten är en ljuvlig tid.Det är då det är tid att LEVA.Mys på så mycket du kan. Många kramar mormor o morfar.

2010-10-26 @ 19:01:57
Postat av: Jag

Ja, hösten är härlig, fast jag fryser ibland. Men med mycket kläder så går det bra. Hälsa morfar! Kram tillbaka!

2010-10-26 @ 22:42:19
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja se hösten är härlig. Mys på och ha det så bra. Kramiz

2010-10-27 @ 01:43:47
Postat av: mostra

VA KUL MED IDOLER DE SKALL MAN INTE MISSA. MEN IBLAND BLIR DET SÅ. HOPPAS NI FÅR TAG I BILJETTER. TYVÄRR GILLAR JAG INTE HÖSTEN, MEN MAN FÅR TÄNDA LITE ROMANTISKA LJUS O MYSA ÄTA THAI O DRÖMMA BORT TILL VÄRMEN. JAG HAR EN MAN SOM LAGAR OTROLIGT GOD MAT, SOM DU KANSKE HAR HÖRT. KRAM PÅ ER I GAERS

2010-10-29 @ 10:16:03
Postat av: Jag

Ja att ni gillar thailand i alla former har jag anat ;0)

2010-10-31 @ 18:56:35
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0