Skrämmande!

Jag tycker det är skrämmande att SverigeDemokraterna kom in i riksdagen. 5.7%, vad tänker folk med. Det är bara att beklaga att ca 1/2 miljon människor stöttar detta parit. Detta parti är verkligen inget alternativ att rösta på tycker jag. Men jag tror och hoppas att både alliansen och de röd-gröna på något vis kommer samarbeta emot dem. Inget av blocken var villiga att samarbeta med SD iaf och det känns ju bra.
Hur det blir i denna fråga få vi se?!





Socialdemokraterna gjorde sitt sämsta val någonsin! Jag tror det beror på att de har gått ihop med Vänstern och Miljöpartiet. Tror de tappade många väljare på det.

Nej, åter till vardagen! Nu ska det dammsugas och plockas lite!
Ha en bra dag!
Kram! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0