God fortsättning!

Julen har nu varit och nyårsafton är på väg. Vi har haft en underbar julledighet. Julafton var väldigt mysig! Först åkte vi till Jimmys föräldrar och firade där. Senare på kvällen åkte vi till mamma och pappa och firade där. Vi var inte hemma förrän klockan var halv 2. Mycket mysigt och trevligt och swoch så var klockan mycket.
Jag fick många fina julklappar, så jag har nog varit snäll :0)


Vi två


Många paket under mamma och pappas fina gran


Mys på den inglasade verandan


♥ Världens bästa mamma och pappa


Dax att öppna paket


Morfar var förberedd med en liten sax i fickan


Julaftonsfika med massa gott till

 
Bianca och Doris var med

 

Tänk att vi kunde sitta och fira jul på den inglasade verandan utan att frysa. 22 grader hade vi efter en stund, så det gick ingen nöd på oss. Våran jul har varit underbar och jag hoppas eran också varit det.

GOD FORTSÄTTNING!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi hade mysigt ute på altan. Kramiz

2011-12-28 @ 21:51:05
Postat av: Jag

Verkligen jättemysigt! <3

2011-12-29 @ 20:35:09
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0