Host, host!

Igår och idag har jag varit hemma från jobbet och varit förkyld. Känns lite bättre idag än vad det gjorde igår, så det är ju bra. Det har ju inte hänt så himla mycket annars! Vi spelade match i helgen (jag var inte med pga hosta) och det blev vinst mot Munkfors med 8-5. Bra jobbat! KUL! Nu är det några helgen tills nästa match är. Den 13 januari spelar vi hemma mot Hagfors Ungdom. Jag har hittat lite foton från hösten som jag tänkte lägga ut någon dag. Nej nu ska jag tända i kamin och kura ner mig i soffan! Ha en bra dag där ute och kör försiktigt på vägarna! KRAM! /Angelica

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Krya på dig, så att julen blir mysig med nära och kära!! Kram Gika

2011-12-21 @ 09:28:52
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack ska du ha! Det får ni också ha, mysa ordentligt! Kram!

2011-12-22 @ 10:26:01
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0