Bokrea

Det blev det i natt på vägen hem från jobbet! De hade öppet mellan 00.00 - 02.00, så det passade bra att svänga in :0) Och ut kom jag med en pappkasse med fynd! Fanns mycket bra! Jag fick tag i de böckerna jag letade efter, så jag är nöjd!
Att åka in när bokrean börjar (på natten alltså) är så mysigt på något vis. Folk där inne gå och strosar för sig själva och kikar. Ska man säga något till någon så blir det automatiskt att man viskar till varandra. Det är hur lugnt och skönt som helst, ingen reahysteri!



Läser en bok nu som är väldigt bra. Den heter "I det tysta" av Vicky Jaggers och den rekomenderas för er som gillar verklighetsbaserad spänning.

Ha en bra onsdag och sköt om er!

KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0