Helg ljuva helg

Det blev en riktigt lång helg denna veckan :0) Vi hade en problemlösarkurs på jobbet igår, så vi jobbade dagen istället för kväll. Så kl. 16.00 igår tog jag helg! Härligt, Härligt!

Idag kommer det folk och gratulerar mig, så snart ska jag dra igång och baka lite :0) Vad det blir får ni se senare!
Imorse var det gos med alla 4 små änglarna i sängen. De kurade sig intill och kurrade värre än motorer. Mysig morgon!


Våra godingar Lester, Mico, Bianca och Barry

Nej, nu ska musiken sättas igång och baket börja!
Ha en trevlig kväll och helg!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mostra

Tack för en mycket trevlig kväll och mycket gott te med tilltugg. Ha en fortsatt bra helg. Kram

2011-02-26 @ 10:11:45
Postat av: Jag

Tack detsamma! Det var trevligt!

2011-02-26 @ 12:35:18
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: mormor

Tack för senast.Hoppas det inte dröjer för länge till innan jag får träffa dig igen.PUSS OCH KRAM.

2011-02-28 @ 13:35:36
Postat av: Jag

Tack själv mormor:) nej, det får det inte göra. Kram kram

2011-03-01 @ 23:29:55
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0