3 härliga poäng

Det fick vi i lördags efter en vinst mot Munkfors med 4-3. Så jävla go seger! Det betyder att vi gick upp från femte plats till andra. Härligt! Gött kämpat tjejer!
Efter matchen blev det lite firande hos Lisa!



Annars så har helgen varit lugn och skön med mycket gos och mys!


Min underbara älskling och jag

Nu har vi en ny vecka framför oss som vi får ta vara på och göra något roligt av. Det är sista veckan i januari, helt otroligt vad fort det går.

Jag har varit på en promenad och solen kikade fram en stund.
Härligt, härligt!


Härlig promenad

Nej, nu ska jag fixa lite mat innan det bär av mot jobb. Ha en fortsatt bra dag och vecka.

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Skönt med 3 poäng Grattis!

Kram

2011-01-24 @ 19:13:04
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0