Större och större!

Det blir längtan efter vårt bröllop! Det börjar kännas att det verkligen närmar sig! Nervositeten har ökat rätt bra! Jag har varit lugn som en filbunke innan. Jag är inte stressad, men NERVÖS! Kan egentligen inte sätta fingret på vad jag är nervös för, men det är jag! Det kom verkligen över mig denna veckan att snart så är det ju dax =) Vi har haft lite pyssel och planering denna veckan, i onsdags var vi iväg och fixade Älsklings kläder. GUD SÅ FIN OCH STILIG HAN BLIR! Även Joel fick sig en jättesnygg outfit!  
Igår hämtade jag min klänning och så var vi hos prästen! Det kändes bra att gå igenom lite med honom!

Idag (kl,07:00) väcktes vi av att det stod tre bilar utanför vårat sovrumsfönster och tutade för fullt! Jimmy blev hämtad och det var dax för svensexa =) Det blir nog en kanondag han aldrig kommer att glömma =) Gud så roligt!


Den här veckan bor Joel hos oss, vilket är jättekul! Händer alltid en massa grejer när han är i närheten! 
Alltid lika roligt att träffa honom!

För min del blir det en lugn dag idag! Riktigt film- och slappväder!

Hoppas ni därute får en trevlig dag!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Gika

Härligt med lite nervositet =)

Hoppas du får en mysig kväll. KRAM <3

2011-07-02 @ 20:00:49
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja det är ju positiv nervositet =)

Tack detsamma! KRAM <3

2011-07-02 @ 21:59:45
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0