Fortfarande inget internet!

Förra veckan ringde vi telia om att vi inte hade något internet, men det skulle fixas på fredagen sa de. Men icke! Jimmy ringde igen och det skulle fixas på måndagen, men inte då heller. Det kom då en dam och kollade på vårat modem och väggkontakt och konstaterade att det var modemet som åter igen var trasigt! Men det var det inte första gången vi ringde och sa att det troligtvis är det och att vi behöver ett ärendenummer, utan vi fick vänta några extra dagar. SUCK! Vi får ett Nytt idag iaf:) Ja, ja nog om detta i-landsproblem. Bilderna jag inte har kunnat lägga upp kommer att läggas upp så fort jag kan. Annars flyter det på som vanligt med bröllopsplaner och annat! Igår var det precis två månader till våran stora dag :) Klänningen är inhandlad och klar för att användas! Jag har fått min drömklänning och är så otroligt nöjd! Man längtar mer och mer till denna dag! Men den som väntar på något gott............:) Ha nu en fortsatt bra dag! KRAM! /Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0