Nattuggla

Beskriver mig rätt bra just nu. Klockan är snart 04.00 och jag sitter på jobbet. Ska jobbar i ca. 3 timmar till och sen kommer de andra och byter av oss. Vi kör 3-skift denna veckan, så vi får undan lite virke som ligger och väntar på oss. Natt är nog inte något jag skulle vilja jobba vanligtvis, men det funkar ju ibland. Jag blir helt dagvilsen och vet inte vad klockan är på dygnet. Efter i natt så har vi en natt kvar, så på onsdag morgon är det helga! 4 dagars ledigt =) det ska bli härligt! Vi har roligt ihop iaf, vi skrattar och är övertrötta! Många torra och roliga skämt! Ha en fortsatt trevlig tisdag och sköt om er! KRAM! /Angelica

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja natt uggla var du som liten. Pigg när det var kvällen. Troligtvis likt din mamma. Hahahahaha

2011-06-22 @ 13:40:21
Postat av: Jag

Jag är nog det! =D Hahahahaha

2011-06-22 @ 17:24:35
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0