Kalas och mycket annat!

Nu var det ju ett tag sen jag blogga faktiskt! Men, men så kan det bli ibland :0)
Det har varit folk här och gratulerat mig på 25-års dagen!
Här är några av bilderna!


Mormor och Farmor

 
Morfar                                       Erik

 
Svärmor                                       Svärfar



Mostra

 
Kusin Fredrika och hennes Tomas

Tack för en trevlig kväll!

I fredags var Lillebror och Annie här och hälsade på. Det blev tv- och pizzakväll. Vi prövade pizzan här i Gunnarskog, som har fått ny ägare. Det var jättegod! :0) Vi hade en jättemysig kväll!


En gammal bild, men jag tyckte den var så fin

I lördags var jag, Mia och Linn på Mia Skäringer i Karlstad. Det var verkligen jätteroligt! Vilken skön människa hon är. Får ni chansen att åka och se denna show, så åk! Hur bra som helst!

  
Mia Skäringer och hennes bok som hon gett ut

Boken köpte jag på bokrean, så den ska jag läsa. Ska bli roligt att läsa den nu efter jag har varit på showen.

Ha nu en bra vecka och var rädda om varandra där ute!

KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0