Längesen sist!

Jag har inte haft orka eller lust att blogga nu på ett tag. Jag har nämligen opererat ut visdomstand nummer 3 och det gick inte så bra denna gång heller =( Den opererades ut på torsdagen förra veckan och 1.5 timme + 2 stygn senare var den ute! I måndags fick jag åka iväg för att spola där tanden suttit. På natten mellan onsdag och torsdag kom det ett bakslag och jag hade jätteont! Fick på morgonen efter ringa till tandläkaren igen och få en tid och på fredagen var det dax igen! Då fick jag några sprutor med bedövning och så skrapade hon på benet där tanden suttit, för där hade det blivit en infektion. Så nu hoppas jag verkligen på det bästa!
Det positiva med detta är att jag ALDRIG mer kommer ha ont av den tanden iaf =)

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag har haft ont!

Ha en trevlig helg!

KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mostra

Tänker på dej. Kram mostra

2011-05-28 @ 19:09:31
Postat av: mormor

Tur att datorn finns så man får reda på något.Stackars dej. Hoppas att det blir bra nu då.

2011-05-29 @ 13:44:54
Postat av: Mamma

Stackars lilla gumman. Kramiz

2011-05-29 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0