Tre Stonesbrudar!

För två helger sen var det partaj på folketshus i Mangskog. Då kan vi snacka om drag! Livemusik av The blacksmokers, som spelade sååå himla bra musik! Folk rockade loss ordentligt där på dansgolvet. Det var en kanon kväll!
Jag hade en bild i Iphonen från den kvällen och kände att den behövde läggas upp. Nu kan man ju tro att vi tre har pratat med varandra innan, angående kläderna, men icke! När vi träffade varandra på förfesten blev det lite komiskt att vi alla tre hade Stoneströjor. Men snygga va vi!
Jag har några bilder i kameran från partajet, som jag ska lägga upp.
Nu är det snart helg och det ska bli riktigt skönt! Ha det så bra och sköt om er!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Ina

snygg frill där, känner jag, mittbena och allt, riktigt rockigt! Puss

2011-11-19 @ 12:03:36
Postat av: Angelica

Rockiga brudar! Så fina så! :0)

2011-11-20 @ 01:59:05
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: mostra

Det va fest dä. Va fina ni är. Kram

2011-11-20 @ 11:28:54
Postat av: Jag

Ja det va fest det :0)

2011-11-21 @ 07:33:44
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0