Helgen som varit!

Helgen som varit gick väldigt fort tycker jag! Svisch, så var det måndag igen och en ny arbetsveckan väntar. Helgen har varit väldigt trevlig. På fredagen var jag och mamma på en tripp till Charlottenberg och shoppade lite :0) Mycket trevligt!

 
Jag och min underbara mamma

Vi fick att med oss några kassar hem :0)

Lördagen bjöd på underbart väder så vi var hemma och pysslade ute. Jag målade en sida av garaget och älskling grävde och isolerade vid verandan. Vi blev klara med det vi tänk :0) och det kändes gôtt!


Munskydd på när man sprutmålar

Nu är det en sida kvar att måla på garaget och sen är det rött och klart :0)


Älskling med spaden i högsta hugg

På söndagen var det riktigt skitväder, så vi var inne och hade en softardag. Jag läste i en bok och bara njöt av regnvädret. På kvällen blev det uppehåll så då bestämde vi oss för att ta en springtur, så det blev det :0) Gôtt att flåsa ihop!

Idag är det måndag och det regnar! Det är inte så mycket vi kan göra åt detta. Vi får göra det så roligt som vi själva vill ha det! Vill vi klaga, då gör vi det! Men det är fasen så mycket roligare att vara glad och ha kul :0)


Ett leende föder ett annat leende


Ha nu en bra vecka och sköt om er där ute!

KRAM! /Angelica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi hade en rolig utflykt. Kramiz

2011-09-13 @ 11:16:22
Postat av: Jag

Det hade vi!

Aprikosa mysbyxor, långt grått hår och en "mössa". Det du kan man skratta länge åt :0)

Kramiz

2011-09-13 @ 18:53:40
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0