Helgen som varit och lite annat!

Idag är det måndag och helgen är slut. Varför ska helgerna gå så fort för? Kan tänka mig att ha fyra dagar helg och jobba tre, någon mer som håller med? Ja, ja nu är det måndag iaf och vi har en ny vecka framför oss! Idag regnar det så jag har bara varit inne och tvättat och gosat med våra fyrbenta små änglar.                                                                    




Lester - morgonmys när de andra tre inte har vaknat än


Barry, Bianca och Mico

I måndags fyllde farmor 67 år, så vi var där och grattade henne på kvällen.
Det bjöds på smörgåstårta och annat gott.


Farmor

I fredags bjöd ♥ älskling♥  mig på middag, så vi var ute och lyxade till det!


♥ Världens bästa man ♥

I lördags var jag och gratulerade morfar som under veckan fyllt 77 år. Grattis! Där var det fulla kakfat med mycket gott!

 
Morfar                                            Mormor


Deras goa lilla Mimmi

På lördagkväll var det tjejkväll på Högåsen, Jag, Annie, Kristina, Bianca och Doris! Mysig, mysigt!

 
Bianca                                      Doris

Igår var det en lugn dag med en springtur på kvällen! Kollade på två filmer som var bra!


En mycket bra film tycker jag. Den ska ni helt klart se!


Hur ska man beskriva denna film då. Hmmm? Kan nog bara säga att den var kanon. Den gav så mycket och talar verkligen om att vi ska vara stolta över de vi är.

Nej nu ska det lagas lite mat innan det bär av mot jobb! Ha en trevlig eftermiddag och kväll.

KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0