Mârtensveckan

Det är fredag och snart mârtenshelga. För mig blev det helg igår, eftersom jag är hemma idag. Jag drog nämligen ut,  hör och häpna, en visdomstand. Nu var det den fjärde och sista tanden, så nu är de borta :0) Det känns riktigt gött faktiskt! Jag håller tummar och tår för att jag inte ska få ont, som de två senaste gångerna, då jag har fått infektioner. Peppar, peppar.............så känns det rätt ok hittills faktiskt. Vi hoppas att det håller i sig :0)



Annars under veckan har det varit innebandyträning och Gud vad skoj det är. Konstigt att det ska vara så kul att springa efter en boll med hål i, men det är det iaf. Vi har varit mycket folk under veckan så det har blivit mycket spel. Vi har varit runt 20 båda dagarna :0)
På lördag är det seriepremiär också, så då ska jag och heja fram brudarna eftersom jag inte kan spela själv för tanden som inte finns. Jag är såååå himla spelsugen, så det går inte att beskriva. Men, men nu är all visdomstandsutdragning klar :0) och snart är jag redo för att fightas på planen!


Snart kan jag vara med och jaga denna plastboll :0)

I tisdags tvättade jag min pärla och den blev så ren och fin! Det behövs när man åker på grusvägar varje dag.


Rent och fint ska det va

Jag använde mig också av en Kertakäyttösieni när jag tvättade.


Eller som vi på svenska säger, tvättsvamp!




Nytvättad och fin!

Hemma hos oss blir det filmkväll ikväll. Har väntat så på att denna film ska komma ut på DVD och igår köpte jag den :0) Wihoo vad jag har längtat och äntligen är den här!


Äntligen!

Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan och läsa. Läser Patrik Sjöbergs bok nu och den är jättebra. Läs den!
Ha en trevlig mârtenshelg!

KRAM! /Angelica





Kommentarer
Postat av: Gika

Hoppas det går bra för dig denna gång! Kraam

2011-09-30 @ 15:14:00
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: jochen

Du får gärna prova en sån där tvättsvamp på min bil när du vill:

2011-09-30 @ 18:16:10
Postat av: Jag

Ha ha du Jörgen! Du kan få en istället ;0)

2011-09-30 @ 20:03:58
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack Gika! Vi håller tummarna! Kram

2011-09-30 @ 20:04:40
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0