Tjuven tagen på bar gärning!

25 september, vart tog denna månaden vägen?? Hmmm? Det går så himla fort tycker jag! Igår var det 3 månader kvar till julafton. Har ni börjat med julklapparna där ute? Snart är vi där!

Förra söndagen var vi i Mangskogs kyrka. Det var lilla Isabell som skulle döpas. Trevligt dop och kaffe efteråt! Tack ska ni ha för detta!

Både i fredags och igår så har jag målat garaget och igår blev jag färdig. Så nu är garaget rött! Gött att ha det gjort!

 
Färdig målat :0)

Igår morse hade vi en tjuv här, nämligen en skinktjuv! Vi tog han på bar gärning.


Mico fångad, men det är för gott för att bry sig.

Igår kväll var bror och Annie här och vi tittade på film! En mycket trevlig kväll och det tyckte katterna också.

 
Några nya personer att provsova på - och det gick ju bra!

Jag ska snart dra till Sulvik och gå på auktion en sväng.
Älskling hjälper pappa med snickring, så jag ska åka dit en sväng också och kika.

Ha en bra söndag och sköt om er!

KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0