99 dagar kvar!

Tills det är beräknat att storken ska komma med leveransen :0) Så nu är det 2-siffrigt med dagar kvar och inte 3 :0) Det går så himla fort alltså! Men det kanske är tur att det gör nu, för senare kan jag tänka mig att det blir dryga don.
 
 
 Helgen har varit bra, i lördags var jag, Camilla och Emelie på bakluckeloppis. Bilarna fyllda med saker, men det var inte lika mycket med hem iaf :0) Gôtt att bli av med lite saker! Fint väder hade vi också, så det var en trevlig dag med solsken, prat och försäljning.
På lördag kväll var jag hos Linda och Pelle på lite förkalas och senare en sväng på Hamnfesten. Mycket folk var det där och de va helt galna när E-Type drog igång och spelade. Vilket drag det var! Kanonbra spelning! Roligt att det händer lite i Arvika stad!
 
Förutom en heldag på lördagen har det varit lugnt och skönt under helgen :0) Precis som det ska vara på semestern. Det känns j*vligt bra också att det är två veckor kvar :0) Ett stort leende på den!
Ha en bra vecka där ute i landet! KRAM! / Angelica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0