Hej hopp!

Det är fredagkväll och här njuts det på verandan i kvällssolen :0) härligt! I tisdags var jag och tre andra tjejer på den årliga trippen ner till kusten. Upp med tuppen och så var vi hemma runt 01:30, långdag med andra ord :0) Vi började i Grebbesta med lite shopping och lunch, sen blev det Fjällbacka med yttligare lite shopping och till sist for vi till Strömstad där vi avslutade med att kolla på svindyra båtar och lite kvällsmat. En mycket trevlig dag, som bara flög iväg. Det går ju fort när man har roligt :0) I onsdags åkte jag och älskling till Gammelvala en sväng och kikade på veteranbilar. Fast man har varit där flera gånger är det alltid lika trevligt att strosa där. Självklart hälsade vi på svärfar också som är med som en av utställarna. Tror det var det 35:te året han var med i år, så han har varit med länge. Vi kikade ju på Bosse Bildoktorn också, som svarade på lite frågor från publiken. Han är verkligen kunnig när det gäller bilar! Han fick frågan hur det är möjligt att han kan allt? Och då svarade han att han är intresserad, "men frågar du mig vad klockan är så kan jag inte svara på det". Skön gubbe! Jo en sak har jag glömt att skriva. Om ni undrar varför jag skriver ihop allt, så går det inte att göra på annat vis när jag bloggar från mobilen. Bara så att ni vet! Ha nu en underbar kväll i det fina vädret! KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul med en tripp till kusten det är sommar det. Vilka fina kort. Hur är det med den klippta katten?
Kramiz

2012-07-28 @ 11:49:28
Postat av: mostra

Nu kom inte mostra med igen.

2012-07-28 @ 11:50:28
Postat av: Angelica

Ja det är trevligt :0)
Han njuter och mår så gôtt! Jättenöjd! Kramiz

2012-07-28 @ 18:05:11
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0