Härlig ledighet!

Idag är det söndag och jag har varit ledig i 5 dagar. Det har varit riktigt skönt! Man hinner med mycket på en långhelg.
Jag har fixat till våran egna lilla "oas". Jag älskar att pyssla i trädgården, i lugn och ro och till sig själv. Ni vet paviljongen jag prata på för en stund sen. Den är nu uppsatt (med hjälp av några händer från Mangskog),nya krukor köpta och blommor planterade. Jag är jättenöjd och vet att jag kommer sitta där ute mycket i sommar :0) Jag satte mig där förut i kvällssolen och slumrade till i en timme. Jag satt där ända till 19.45. Härligt! Sommaren är på G!

På torsdag kväll var jag hos kusin Fredriks, Tomas och lilla Filip och lämnade dopkorten jag tagit åt dem.
I fredags blev det färdig tapetserat i lillebror och Annies kök. Mamma hjälpte mig och det rullade på jättebra.
På kvällen kom min andra kusin Kristina och vi hade mys och soffhäng. Trevligt, trevligt!
Idag har jag och världens bästa mamma varit på en mor-och-dotter-tur. Vi åkte till Charlottenberg och shoppade lite. Jag köpte bla några krukor. Vi strosade och myste :0)

Fast jag har varit gräsänka denna veckan, så har jag inte känt att jag varit själv. Det beror nog på att man har såna underbara människor runt sig. Men jag måste säga att jag saknar min andra hälft, mycket. Det bästa är att han kommer hem snart :0)

Nej nu blir det kvällsmat och tv. Ha en bra kväll och kommande vecka.
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mostra

Va mysigt det ser ut måste komma o se på denna fina trädgård. Kram

2012-05-20 @ 21:21:45
Postat av: "Fredrik"

Va fint de blir kommer och kikar snart kram Gika

2012-05-20 @ 21:28:46
Postat av: Angelica

Ha ha :0D jag såg att det va fel Gika men efteråt. ;0) hihi

2012-05-21 @ 07:39:17
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ni är så välkomna :0)

2012-05-21 @ 08:59:15
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va fint det blev. Mysigt vi hade i Charlottenberg. Kramiz

2012-05-22 @ 09:03:04
Postat av: Angelica

Ja det hade vi! Får bli fler turer :0) kramiz

2012-05-22 @ 09:26:10
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0