Heja Post-It-lappen!

Veckans sista arbetskväll är påbörjad och det är skönt!
3-dagarsvecka är kanon :0) Innan jobbet, både igår och idag, har jag målat panel. Andra gången med grundfärg är klar på en del av panelen, så den kan börja sättas upp. Det kommer bli så fint när det blir klart :0)

Jag har även skrivit listor idag, en packningslista och en shoppinglista. Utan listor får jag inte med mig allt. Heja Post-it-lappen! Varför dessa listor då? Jo, jag ska nämligen åka till Ullared imorgon med fyra andra personer. Eller vi ska åka till en stuga vi har hyrt och så blir det shoppingen på lördag. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul att se vad folk pratar om.

Ha en fortsatt bra torsdagkväll!
KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0