Ömma fötter!

I helgen har jag varit i Ullared och det var första gången. Jag kommer absolut åka dit igen! Det var huuuuuuuur mycket grejer som helst! Det fanns allt utom skor! Vi åkte på fredagen och sov i en stuga och shoppade på lördagen. Vi var där i 10 timmar och snacka om att det gjorde ont i fötterna. Många steg blev det!

På söndagen var vi hos Lillebror och Annie på kalas. Annie fyllde nämligen 24 år! Vi satt ute på deras uteplats i solen gôttade oss. Annies kula växer och växer. Hon kan ha muggen på magen, så hon behöver inget bord när hon fikar. Praktiskt!
Förutom kalaset blev det en lugn dag. Seg efter den roliga trippen!
Tog ett kort på vägen hem. Man bara njuter av tanken på att man bor i det underbara! Frid i själen!

Efter jobbet idag åkte jag och köpte en paviljong. Så vi ska göra det mysigt ute i trädgården. Jag älskar att greja ute i trädgården. Göra det fint och hemtrevligt! Bild kommer senare!

Ha en bra vecka och sköt om er!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja njut av tillvaron lilla gumman mammas. Snyggt med en paviljong. Spännande och se hur det blir. Kramiz <3

2012-05-08 @ 10:45:22
Postat av: Angelica

Älskar stället där vi bor! Jag njuter i mängder!

2012-05-08 @ 12:33:41
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0