Fika!

Rubriken passar bra, för idag har jag varit hos farmor och Erik en sväng på en liten fika. Min kusin Fredrika och lilla Filip var också där! Det var fullt ös på lille Filip idag, prata och var så glad :0)
Nu på kvällen har jag tittat på "Hela Sverige bakar". Det är ett så bra program, mycket gott görs det där. Man får lite tips och blir VÄLDIGT sugen på att baka.

Imorgon ska jag ner till stan och möta upp min vän Caroline.O och vi ska ta en fika och stri lite. Var ett tag sen sist så det ska bli trevligt! Ja, det blev lite blogg om fika! Aldrig fel ;0)

När det gäller vår lilla älskling i magen ❤, så verkar h*n trivas bra där inne! Det är ju i och för sig 12 dagar kvar till BF, så vi får väl vänta lite till! Men det är inte länge kvar :0) *STORT leende*

Ha en fortsatt bra kväll och helg!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kul att du oxå kom de va kul och ses!! Kraam

2012-11-02 @ 05:51:23
Postat av: Angelica

Det var trevligt att ses :0) kram!

2012-11-02 @ 11:03:42
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0