Vi lever!

Bara det att bloggandet inte har blivit av. Har ju lite annat för mig nu för tiden ;0) Men nu sover lilla gumman så då passar jag på.
Prövade att sätta henne i bärselen förut för jag tänkte dammsuga och det var grejer det. Hon somnade direkt när jag började och så slutade jag dammsuga (för att byta uttag och fortsätta på nervåningen.) och då vaknade hon till lite, men när jag började igen så somnade hon om. Känns bra att hon gillade att sitta i den, så man får händerna fria ibland :0)

Igår var vi på BVC och där var allt bra :0) och det känns bra. Fet mjölk är bra grejer ;0)
Efter det var det premiär för en tur på stan. Hade lite ärenden, så vi tog vagnen och gick en runda. Det gick så bra så och hon var nöjd och sov. Hon älskar att ligga i vagnen och absolut när den rullar och går.
För er som har ett snorigt barn så kan jag varmt rekommendera nässugen Näsfrida som man kan köpa på Apoteket. Felicia har varit lite snorig och vi köpte en sån. Det var grejer det, sög ut snoret kanon :0)

I onsdags var vi en sväng till Lillebror, Annie och Vincent, för att ge lillgrabben doppresenterna. Vi fick även våra fadderbrev :0)

Tänk att det är sista november idag och första advent på söndag. Vad fort det går! Herregud!! Jag vet att jag tänkte att det är ju länge kvar till jul när lilla gumman föddes. Men nu är det inte ens en månad kvar. Tiden springer iväg!!
Några julklappar har vi fixat och vet väl de flesta som ska köpas. Jag ÄLSKAR jul och allt som har med den att göra. Julmusiken, dofterna, pysslet, baket, ljusen och att umgås med nära och kära. Härlig tid!!

Ha en underbar helg och första advent!
KRAM! /Mamma Angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att hon gillar dammsugaren då kan du nog få hjälp om några år. Ha en mysig fredagskväll.

2012-11-30 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0