20 dagar kvar!

Jepp så många dagar är det kvar till BF idag! :0) Nu närmar det sig ordentligt! Vi längtar så efter dig, lilla sparkande älskling! ❤

Idag har jag varit i stan och tagit lite prover och gjort lite ärenden! Det blev också en fika på Nordells med min älskade make ❤ Mysigt i det gråa höstvädret!
Just nu ligger vi i soffan och tittar på tv. Vi har även tänt kaminen och den sprakar och ger så skön värme. Som sagt det är ju en kylig och grå höstdag, alltså perfekt för mys!

Ha en fortsatt bra kväll! Det ska vi ha :0) KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Malin

20 dagar! Oj, det är nära tänker jag tills jag kommer på att jag liksom skulle ha haft igår. Det är liksom lättare att ta in att andra ska ha barn än vad det är att förstå att man själv ska ha. Flummigt!?

Spännande hur som helst!

2012-10-24 @ 20:52:28
URL: http://mochamanda.bloggplatsen.se
Postat av: Mormor

Nu har du nog snart växt färdigt.Puss, puss.

2012-10-25 @ 16:49:06
Postat av: Angelica

Ja vi får hoppas att vår bebis snart vill ut :0) Kramiz

2012-10-25 @ 18:38:04
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0