Älgjakt i skogarna!

Det är den 8 oktober och första dagen på älgjaktsveckan. För mig blir det inget drivande i år, men det har ni väl redan förstått ;0) Jag och lilla Älsklingen i magen ❤ håller ställningarna här hemma! Men det är en speciell känsla när man dagen innan ska packa med sig och plocka fram allt man behöver. Sen när man sitter där i skogen och väntar på att alla drivare är utställda och vi ska börja. Det är en känsla som............jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den? Härligt och spännande kanske skulle stämma :0) Ja så kan man beskriva det. Härligt när man sitter där i skogen och det är knäpptyst innan alla drivare blivit utställda och det är dax att dra igång. Sen spännande när man driver och inte vet om det ska smälla eller ej!

Under helgen har det varit marten också! Jag och älskling ❤ åkte ner till stan och gick en sväng. Några saker fick vi med oss hem. Det var fint väder så det resulterade i mycket folk. Riktigt trångt på vissa ställen. Kan tänka mig att knallarna va nöjda.
Lite senare var jag och tittade på när Arvika spelade mot Köping och de vann med 7-4 :0)

Igår hade vi besök av goa, glada och härliga Kristin, som var på hemmaplan. Alltid lika trevligt att träffa henne!
Annars var det en lugn och sjön söndag hos oss.

Ha en bra vecka där ute i landet och skitjakt till er i skogen!
KRAM! /Angelica
(Bilden till vänster är från älgjskten ifjol när jag sitter och väntar på att vi ska börja driva. Bilden till högen tror jag inte jag behöver beskriva ;0)


Kommentarer
Postat av: Gika

Fina du! Kram

2012-10-08 @ 16:21:31
Postat av: Angelica

Tack vad du är snäll! Kram!

2012-10-08 @ 20:26:01
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0