Trött småbarnsförälder!

Idag hat vi varit och plaskar och lekt på badhuset med kusin Vincent och Annie och kompisen Elvis och hans mamma Emmelie. Trött liten tjej som somnade gôtt på hemvägen, men hon vaknade efter en stund så vi åkte en sväng till med bilen och hon somnade om :0) Tänkte att jag sitter kvar en stund i bilen och vilar lite då det inte var så länge till hon skulle sova. Tittar på klockan efter en stund och den visar 14:55, sen somnade jag i bilen och wips så var klockan 15:40! Så både jag och Felicia sov i bilen som gick på tomgång :0D
Jag har väl aldrig haft problem med att somna, men jag kan ju säga att jag har det absolut inte nu. Trött småbarnsförälder var ordet :0) Men livet är underbart <3

Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0