Helgen som varit!

Lilla ❤:at ligger nu och sover, så jag passar på att blogga lite. Helgen har varit bra och lite full rulle.
I fredags var vi och hälsade på Felicias BB-kompis Elsa och hennes föräldrar. Trevligt :0) Sen på kvällen hade vi fredagsmys!
På lördagen var det fulla huset med folk, som var här för att gratta mig på 27-årsdagen. Men jag fyller inte förrän imorgon. Sista dagen som 26 idag! 27 år, herregud, det är bara 3 år kvar till 30! Känns inte längesen jag fyllde 20! Ja ja, ålder är bara en siffra och någon åldersnåja har jag inte direkt! Åren går så fort bara!
Åter till kalaset! Jag fick många fina presenter. Tack ska ni ha allihop! :0) På kvällen tittade vi på film som vi hyrt! Under helgen har vi sett två kanonfilmer, Ted och Taken 2. Jättebra filmer!
Igår var vi på ett möte om dagisplatser här i Gunnarskog. Har varit brist på det, men det skulle lösa sig, vilket känns bra :0) Vi vill ju inte att hon ska gå i stan, man bor ju här och vill ha henne här!

Hoppas ni också har haft en kanonhelg!
Önskar er en bra vecka!
KRAM! /Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0