Härliga Sol!!

Vad gôtt väder vi har nu! UNDERBART! Igår blev det en promenad på ca 2 timmar, då jag stötte på en annan mamma som var ute med sin son. Vi gick i samma babymassagegrupp och hennes son är 1 månad yngre än Felicia. Vi tog följe och det blev en massa prat. Mycket trevligt!! Roligt att vi är flera mammor här i Gunnarskog och att barnen är i samma ålder :0)
Sen när jag kom hem sov hon faktiskt 1 timme till i vagnen, så jag passade på och gjorde fika och tog med en bok och satte mig i solen. Det var sååå gôtt! Man får passa på och ta vara på stunderna :0)

Idag har det varit lite fixande inför söndagens dop. Har bl.a. hämtat dopklänningen som mormor har tvättat och gjort så fin. Tack för hjälpen! Fick även mycket gott fika och Felicia fick mys av gammelmormor och gammelmorfar ❤

Ha en fortsatt trevlig torsdag!
Kram Angelica


Kommentarer
Postat av: mostra

Underbart! Kramiz

2013-03-01 @ 17:43:27
Postat av: Angelica

Verkligen Mostra :0) Kram!

2013-03-01 @ 20:36:19
URL: http://angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Mamma

Härligt. Njuuuuut!!!!!!

2013-03-01 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0