Skam den som ger sig!!

Det är söndag och ännu en vecka har snart gått. Vad fort det går alltså!! Helgen har varit bra, i fredags var vi hemma och gôttade oss och på kvällen hade hela familjen fredagsmys ❤
Igår var Felicias farmor och farfar här och fick sig lite fika och gos. Jag och lilla älsklingen var även och hejade på morbror'n när han spelade innebandy. Vilken match!! Sandviken hade ett riktigt bra spel och ledde med 5-1 inför tredje perioden. Efter 12 sek gjorde de 6-1 och det var inte så spännande. Sen vet jag inte vad som hände, om de fick en varsin raket i rava kanske, men helt plötsligt spelade Arvika riktigt bra. Så när tredje perioden var slut stod det 7-7 och det väntades förlängning. Det tar inte lång stund och Arvika stänker i 8-7. Mycket bra match :0) spänning på hög nivå! Skam den som ger sig!!
Lilla gumman tyckte det var slitsamt att titta på morbror, så hon somnade :0)

När vi skulle åka, så höll jag inte på att ta mig hem, dock inte pga att det snöade. Utan lilla älsklingen grät så det gjorde ont i mig. Jag stannade 4 gånger på de 2 milen. Tänkte att hon var hungrig så jag stannade (andra gången) och hon åt. Vi satt där en bra stund och sen var hon nöjd och gav mig ett härligt leende. Satte tillbaka henne i stolen och när jag kört en bit började det igen :0( har inte varit med om att hon gråtit så illa och visste inte vad jag skulle göra?? Ringer älskling, vilket inte hjälpte henne förstås, men det hjälpte hennes mamma att få prata lite (ja, jag stannade bilen när jag ringde. Va inte oroliga). Vad jag än gjorde så hjälpte det inte :0( jag kör hem och hon får gråta, bättre att få komma hem och få hålla om henne så fort som möjligt. Hon somnat till slut när jag var vid Bossebyrakan. Väl hemma så vaknar hon och ger mig värsta leendet som om inget hade hänt. Och sen........BRAKADE det till i rompa så in i! Hon hade haft magknip! Inte konstigt hon grät! Dumma brakskit, kunde du inte ha kommit lite tidigare, så lilla älsklingen inte hade behövt haft ont. Usch, stackars liten ❤

Lilla älsklingen har sovit i sin säng hela natten. Hon vaknade vid halv nio :0) Skönt för hennes mamma att få bre ut sig en sväng. Hon sov även natt till igår till halv sex i sin säng, sen fick hon att ligga mellan oss. Duktig liten tjej ❤ men jag måste erkänna att det är bra mysigt när hon ligger bredvid ❤

Nu ska det nog bli en promenad! Ni får ha en bra söndag!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mormor

Bra att du var och hejade på morbrorn men inte kul att du fick magknip. Puss puss lilla prinsessan.

2013-02-12 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0