Som en blixt....

Ja det är helt otroligt vad fort helgen och veckan har gått. Swish och så har det gått 7 dagar. Man hänger inte med!

Igår hade jag och lilla ❤:at en heldag i Mangskog hos mamma och pappa. Blev lite bortskämd, fick god mat och fika. Fick tom fotmassage av mamma :0) Skönt! En promenad blev det också. Mycket mys med mormor och morfar för lilla ❤:at. Hon fick även presenter, blöjor, tvättservetter och pyjamaser. Sånt-som-går-åt-presenter med andra ord. Tack ska ni ha ❤
Det går ju åt en och annan body och pyjamas. Tycker jag tvättar hennes kläder hela tiden, och absolut handdukar. Tyckte vi hade så det räckte, men vid nästa tur till Ikea så åker några till med i kundvagnen. Är det inte spya eller dreggel på så är de dränkta i mjölk. Mycket bra är de iaf!! :0)

Här ska vi snart plaska och bada. Ha en fortsatt bra söndag!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: mostra

Ja tror jag ser syrran, Steve och Jimmi på detta kort. Hi hi

2013-01-27 @ 18:59:44
Postat av: Mormor & Morfar

Så härlig dag vi hade med mycket mys med lilla prinsessan. Kramiz

2013-01-27 @ 19:05:15
Postat av: Angelica

Inte en person har sagt att hon är likt mig och jag håller med. Hon är likt sin far :0)
Myspys mamma :0) kramiz

2013-01-27 @ 20:12:32
URL: http://angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Mostra

Tur att du har fått henne. Det sa jag när Fredrika var född.

2013-01-27 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0