Midsommarhelgen!!

Den har varit bra, dock kunde regnet ha kvittat, men annars är jag nöjd!
På aftonen var vi hos mor och far, där vi fick mat och det blev lite stri-ing med folk. Vi åkte hem vid 22 ungefär, men det var rätt skönt att bara mysa hemma med mina älsklingar❤

Igår var vi hos Jimmys föräldrar en sväng på dagen och fick lite fika :0)
Sen på kvällen spruttade mamma och pappa över höjden och var barnvakter till lilla ❤:at. Och hennes föräldrar fick gå på Gunnevi och skaka sina lurviga :0) Det var roligt att komma ut och träffa lite folk, är ju en del på Gunnevi kan man säga ;0)
Jag åkte dock hem och nattade lilla ❤:at, då jag fortfarande ammar, men sen åkte jag tillbaka och kom inte hem förrän klockan var runt 1. Rolig kväll var det :0)
TACK snälla mor och far för att ni ville vara barnvakter :0) Guld värt :0)

Nej, nu sover lilla ❤:at, så jag ska gosa med min make lite tänkte jag❤
Kram Angelica

(Bilden: Lilla ❤:at på midsommarafton i sin blommiga klänning)


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Klart vi ställer upp som barnvakt till lilla dockan i Gaech. Kramiz på er

2013-06-23 @ 21:39:38
Postat av: Mormor M

Det finns alltså levande dockor!

2013-06-23 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0