Sen sist.....

har vi haft det bra och dagarna rullar på!! Det var batteriet som börjat bli dåligt när bilen inte ville starta, så nu är det bytt! Det är lika bra, så man inte blir (på ren värmländska) stånas på något ställe. Nej, det vill vi att slippa!! Inget extra krångel om det inte behövs!

Vad har hänt annars då?
Jo, i fredags var jag och lilla ❤:at hos farmor och Erik en sväng. Det blev en promenad, men efter en stund tyckte inte ❤:at att det var så roligt att ligga i vagnen längre (hon var inte trött alls) så vi vände och gick tillbaka. Där blev det mys och bus.
Farmor och Erik hade köpt en barnstol sist de va på Ikea (eftersom det kommer och hälsar på några små ibland :0) ) så den satt Felicia i när vi åt. Som ni kan se på ena ihopklippet så är Erik ofantligt likt sin far Johan. Jag tycker de är så himla lika :0)
Johan var väldigt mycket hos Jimmy och hans föräldrar när han var liten. Undra vad Johan skulle ha sagt om han visste att den ena busungen på Stubberud i framtiden skulle bli pappa till hans barnbarns barnbarn?! Han hade säkert tyckt det var skoj kan jag tänka mig :0)

Resten av helgen har varit lugn och skön med mys och promenad. Vi var en sväng hos mor och far igår. Då såg mormor att vi var där och hon orkade inte hålla sig, så hon kom och sa hej! Och framförallt, gosade med Felicia :0) Trevligt, trevligt!

Idag har det blivit en promenad också och det var tur jag hade vagnen att hålla mig i, annars hade jag blåst bort. Lilla ❤:at sov så skönt i vagnen och det var det som var huvudsaken.

Nej, nu blir det snart till att slå huvudet i kudden!!
Kram Angelica


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Så mysigt när ni var här. Härligt att få snusa på lilla prinsessan. Kramiz

2013-03-19 @ 20:57:27
Postat av: Angelica

Alltid lika mysigt att umgås med er ❤
Kramiz!!

2013-03-19 @ 21:47:34
URL: http://angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0