Tråkigt..... :0(

Igår blev det inget babysim för oss :0( för bilen startade inte! Det har aldrig hänt förut! Tråkigt! Babysimmet som vi båda tycker så mycket om :0( Ja ja det var inte så mycket att göra. Pappa och mamma kom över med startkablar (då älskling var på väg hem från kursen) och då startade den direkt. Mätte även styrkan i batteriet och det såg bra ut. Hoppas det var något tillfälligt bara.

Som jag skrev så har Älskling varit på kurs, i Eskilstuna, så vi har varit själva i två nätter. Men igår kom han hem :0) Både jag och lilla ❤:at tyckte det var skönt att han kom hem. ❤:at sken upp som en sol när han kom hem :0)

Idag hade jag tänkt att vi skulle ha åkt på ÖF, men vi gick upp 09:45 så det hade blivit lite stressigt, så då sket vi i det och myser här hemma :0) Ska åka ner till stan en sväng senare och fixa några ärenden.
Men just nu ligger vi i soffan och myser! ❤:at äter och sover om vart annat. Vi sof(f)tar på lite till ;0)

Ha en bra dag där ute i landet!
Kram Angelica


Kommentarer
Postat av: Tant Annie

Ni var saknade på simmet igår ❤ hoppas de va nått tillfälligt. Kram på er

2013-03-13 @ 19:46:12
URL: http://anniewiberg.blogg.se
Postat av: Angelica

Ja det var tråkigt :0( bilen startade idag så det var troligtvis batteriet som var urladdat och fråga mig inte varför. Men men huvudsaken är att den funkar nu :0)
Kram på er ❤

2013-03-13 @ 20:28:20
URL: http://angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Mormor & Morfar

Kramiz älskade lilla docka. Puss puss

2013-03-17 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0