Söndag!

Igår hade jag och lilla gumman en mysig dag (Pappan i huset var ute i skogen en sväng) innan jag lite senare på em spelade match borta i Karlstad. Vi vann med 4-3 mot Skattkärr :0)Jo, åter till mysdagen! Vi lekte och busade för fulla muggar och sen gick vi ut och matade tjurarna med lite snacks (morot- och potatisskal). Här behövs ingen kompost inte ;0) Snacket! Komposterna ;0) Spännande att titta på tjurarna.Passade på att gå en sväng efter vi matat tjurarna. Det var ju så fint väder. Lilla gumman somnade och sov i hela 2 timmar totalt :0) Gôtt för henne, förkylningen sitter ju fortfarande i lite än. Gôtt för mig också ska erkännas. Lade mig på kökssoffan och slappade lite :0) Fina vyer under promenaden! Energipåfyllning!Nej nu ska jag snart slänga huvudet på kudden. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Du skriver så trevligt! Hoppas ni kan komma i morron!

2013-11-19 @ 11:59:31
Postat av: Angelica

Tack snälla mormor! Vi kommer imorgon :0) Kram

2013-11-19 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0