Gröna och sköna!!



Mina nya skor och jag älskar dem :0) Det var de jag köpte på Sunnemârten! Det är lite mer gröna än vad bilden visar.





Något som inte är så grönt längre är träden. Nej nu är det mängder av olika vackra färger. Blev en blid på en vacker lönn. Tittade man närmare på löven var de prickiga, en dalmatinerlönn! Lite häftigt! Det berodde på någon sorts svamp sa älskling.
När vi har en sådan underbar höst som vi har nu så njuter jag till fullo. Det är så vackert runt omkring oss :0) Jag gillar hösten, tända ljus och mysa och alla dessa färger :0) Underbart!!
Nej, nu ska jag sova! Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Jag gillar också hösten! Lugnare och mer stilla.Kram kram. >3

2013-10-12 @ 11:28:43
Postat av: Mamma

Jag gillar också hösten. Snygga stövlar. 😜👍

2013-10-12 @ 15:43:55
Postat av: Annie

Fler som gillar grönt ser jag ;) hehe. Grönt är skönt! Snygga pjucks!

2013-10-12 @ 21:20:58
URL: http://anniewiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0